Sonntag, 5. April 2015

Das Herz - das Bergwerk der Liebe...





 Weu Du stolz bist, wenn Du wanst,
und Di trotzdem zubelahnst, wül i Di.
Weu ma worm wird, wenn Du lochst,
und an Herbst zum Summa mochst, wül i Di.
Weu a bissel Glick für Di no long net reicht,
weust' bei mir bleibst, wenn der beste Freind si schleicht.

Weust' a Herz host wia a Bergwerk,
weust' a Wohnsinn bist für mi, steh' i auf Di.
Weul i mit Dir oid wer'n kan,
weu ma ewich Kinda san, brauch' i Di.
Weust' des Brennen in mir fühst,
und mi nie besitzen wüst, brauch' i Di.
Weust' den Grund, warumst bei mir bist, nimma waßt,
weust an mir afoch an Norr'n g'fressen host,
weul i nur bei Dir daham bin,
weust' a Wahnsinn bist für mi, steh' i auf Di.

Weul a bissel Glick für Di no long net reicht,
weust' bei mir bleibst, wenn der beste Freind si si schleicht,
weust' a Herz host wir a Bergwerk,
weust' a Wohnsinn bist für mi, steh' i auf Di.
Weust' a Herz host wir a Bergwerk,
weust' a Wohnsinn bist für mi, steh' i auf Di.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen